Maijs 26., 2006
| 10:22 Tad nu tā - speciāli tiem, kas neko labāku par brutālajiem atstarotāju outdoor'iem nav redzējuši, Clio awards sudraba balvas ieguvējs.
|
Comments:
| From: | sirke |
Date: | 26. Maijs 2006 - 10:22 |
---|
| | | (Link) |
|
perfekti :)
laikam gan.
Nezinu. Nerada tas attēls ticamības momentu, visa uzmanība pievēršas 'bet kaut kas te galīgi nav pareizi'.
ahh, un stulbais atstarotāju outdoors tev rada iespaidu "te viss ir pareizi"?
Jā.
Sākumā domāju - tāpēc, ka tumšs un neskaidrs. Bet paskatoties vēlreiz sapratu, kur nelaime - es bildi skatījos tik lielu, kā iedevi, bet man tas logā neietilpst (par daudz toolbaru, jā). Tā taču nav interneta reklāma, pareizi? Tāda šādā izmērā tā neizskatās labi.
Toties, ja visu attēlu ierauga uzreiz, efekts ir pavisam cits.
Un tā taču nav paredzēta izplatītai internetā šajā izmērā, vai ne?
Interneta reklāma tā toč nav. Visticamāk, outdoors.
Hmm. kā tu tik ātri paspēji?
Pēteris ar taksi aizrāva :)
Jā, un tas ir nevis outdoors, bet POS - plakāts tirdzniecības vietā.
Galvenais, ka ne žurnālā vai internetā :)
| From: | ieva |
Date: | 26. Maijs 2006 - 10:30 |
---|
| | | (Link) |
|
njā...šitam jautājumam staigāju mazliet ar līkumu. it kā jau loģiski, ka kasku vajag, bet nu ja es visu mūžu esmu braukusi bez un man nepatīk tas plastmasas sūd uz galvas, nekādi nevaru saņemties uz pārmaiņām. loģiski un saprātīgi gan cenšos rīkoties, bet nu te vienkārši rokas nolaižas :) kamēr nezināju, tikmēr varēju mierīgi dzīvot - nu parādiet man kādu šādu reklāmu no padomju laika! a tagad visi ar savu apdomību un labākzināšanau močī man uz nerviem. jag!
..ka shii patieshaam ir laba metafora :)
From: | anna |
Date: | 26. Maijs 2006 - 11:47 |
---|
| | | (Link) |
|
ņemot vērā, ka Latvijā labi ja vienā no 10 outdoor reklāmām ir ievērots kaut vienkāršs krāsu pamanāmības princips un vispār parasti tiek izmantoti 99% preses maketi... mēs varam turpināt labas idejas apskatīt internetā un tikai reizi pusgadā ko līdzvērtīgu redzēt realizētu.
Super !!
Labaak par kečupu ;)
|
|
|
|
Sviesta Ciba |