Janvāris 28., 2019
| 20:37 On a totally unrelated note, lasu, tātad, grāmatiņu, kurā ir regulāri minētas tipa "Chinese click farms", un katru reizi mani tas pārsteidz nesagatavotu, ibo konkrētajā fontā tas ļoti izskatās pēc "dick farms". Nu tipa: "However, with more sophisticated detection software, click farms could not as easily rely on computer automated clicking, and so resort to using low-paid human labour in major click farm hubs in the Philippines, Malaysia, China, India, Bangladesh and Pakistan."
|
Comments:
Nē, bet šitas ir fantastisks fenomens. Tas, cik saprotu, viņi kliko uz reklamām, ja? Par reklāmām klienti maksā un klientiem interesē, kāda ir atdeve - respektīvi, cik daudzi uz viņu banneriem nokliko. Bet klikotājiem maksā..
Bet kas maksā klikotājiem? Reklāmistu mārketinga tīms?
From: | (Anonymous) |
Date: | 28. Janvāris 2019 - 23:52 |
---|
| | | (Link) |
|
Reklāmas izvietotāji maksā platformai (piem, Google AdSense) par reklāmu izvietošanu visur kur. Platforma maksā mājaslapām un mobilajām aplikācijām par reklāmu, turklāt principā par rezultātu (klikšķiem) nevis tīri rādīšanu. Daļa no tām maksā klikfermām par to, lai mākslīgi saražotu rezultātu. Attiecīgi reklāmisti domā, ka reklāmai ir super notiets, to ir daudz paskatījušies un saklikājuši, un arī maksā par to, bet īstenībā puse no tā ir feiks. |
|
|
|
Sviesta Ciba |