Augusts 2., 2017


Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
09:21
Kamēr pasaulē cilvēki apķiķina tos, kas sacepas par Super Jauno Ideju, ka "clothing is sexist now", tikmēr Latvijā cilvēki ir samulsuši par to, ka sievietēm var būt kaut kādi "perversi" (tb no čaļa skatījuma atšķirīgi) uzskati par to, kas ir skaisti. Es pat ne par "omg aizskāra manas feministiskās jūtas" [tb komentāros var, protams, dirsties par drausmīgi svarīgajiem feminisma jautājumiem, bet es gribētu uzreiz teikt, ka ne par to ir diskusija], bet par apzinātības līmeni

Un jā, man vakar aizrādīja par to, ka es atļāvos nopietni argumentēt pie gudra cilvēka ieraksta, kas bija apzināti uztaisīts stulbs

Lai gan, piezīmēsim, lielākajā tiesā gadījumu vienkārši nav nahren vērts vispār kaut ko teikt, jo nu bāc, ko tu pateiksi pie kaut kā tik tupa, ka vienkārši nezini, ar ko sākt atbildēt, un tāds vidusmēra stulbums tev šķiet "oooo, būtu vērts parunāt nopietni, a mazums, kaut kas izšķilsies"

Pieņemu, ka daudziem citiem, kas jebko ir apguvuši vairāk nekā 4 mēnešus no vietas, varētu būt līdzīga sajūtiņa, un tas ir tik nereāli besīgi, ka droši vien visi šie cilvēki godprātīgi aiziet kaut kur angliskajā vai kādātur internetā, un tas, kas latviskajā internetā paliek, ir kaut kādas samazgas (jo nu būtu jābūt cilvēkam ar ļoti daudz liekā laika, lai mēģinātu uzlabot diskursu, lejot tajās samazgās iekšā kaut ko jēdzīgu un gaidot, kad kaut kas mainīsies) (vai varbūt ne? vismaz tur, kur cilvēki par šiem jautājumiem ir taisījuši sakarīgus + soctīklos normāli izplatītus blogus, rezultāts tomēr ir redzams)

(54 teica | man šķiet, ir tā...)

Comments:


[User Picture]
From:[info]extranjero
Date:2. Augusts 2017 - 10:00
(Link)
Varbūt tā ir taisnība, ka 50% cilvēku nav humora izjūtas? :D
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:2. Augusts 2017 - 14:00
(Link)
šis būtu īstais brīdis apsīkumot, vai, tavuprāt, šiem 50 % bez humora izjūtas sakrīt arī dzimums.
[User Picture]
From:[info]extranjero
Date:2. Augusts 2017 - 21:01
(Link)
Ha, ha, nice try. Bet uz šo es vairs neesmu uzķerams :D
[User Picture]
From:[info]saccharomyces
Date:2. Augusts 2017 - 10:02
(Link)
man ir diezgan konfliktējošas sajūtas par to, vai ir vērts kaut ko teikt. it kā laikam kritēriji ir divi, 1) vai tas ir temats, kurš man patiešām rūp un par kuru es uzskatu, ka varu normāli argumentēt, 2) vai man tam ir enerģija un laiks. jo par to, ka cilvēki nesapratīs vai reaģēs kaut kā agresīvi utt, principā man nešķiet baigi vērts raizēties, jo vienmēr var būt, ka būs cits/citi, kas izlasīs, un kuriem tas kaut kā noderēs. un tomēr realitātē es diezgan bieži kādā brīdī izjūtu tādu nožēlas momentu, kad šķiet - danunah, varbūt vienkārši vajadzēja turēt muti, tagad jūtos sūdīgi/man uzbrūk/esmu nogurusi/utml - tad gan parasti mierinu sevi ar to, ka esmu ieguldījusi diskursa uzlabošanā, lol.
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:2. Augusts 2017 - 10:05
(Link)
nēnu kaut ko teikt/neteikt, tas tiešām ir atkarīgs no daudziem faktoriem, no kuriem "cik ļoti man gribas tur tērēt laiku/enerģiju VAI cik ļoti man negribas ķerties pie darāmajiem darbiem, lai labāk tērētu laiku/enerģiju internetā", tas normāli un atzīstami abos variantos

es vairāk sūdzos par to, ka ir gadījumi, kuros vienkārši bļin nu KO TU VARI PATEIKT, jo nu vienkārši what is this i don't even
[User Picture]
From:[info]saccharomyces
Date:2. Augusts 2017 - 10:13
(Link)
ou jā, un tad jānolaižas līdz pašam, pašam pamatam, bet tajās situācijās tiešām ir tāds "wtf, kā tu pats neredzi, ka tas ir absolūts absurds", un atrast izejas punktu, tb, saprast, cik zemu būs pietiekami zemu, ir, well, izaicinoši :D
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:2. Augusts 2017 - 10:20
(Link)
"ja komentē, tad tikai sēžot virtuvē uz izlietnes - tā, lai tev būtu krāns starp kājām, citādi viss, ko tu saki, neskaitās"
[User Picture]
From:[info]saccharomyces
Date:2. Augusts 2017 - 10:24
(Link)
..oh?
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:2. Augusts 2017 - 10:30
(Link)
tikai nesaki, ka tu ne reizi neesi piedzīvojusi "lūk, sieviete ierunājās, tātad visas sievietes dumjas/bez humora izjūtas/whatever" momentiņu
[User Picture]
From:[info]panacea
Date:2. Augusts 2017 - 11:12
(Link)
ah, man kā reizi nedēļas nogalē gadījās labs piemērs:

Sun, Jul. 30th, 2017, 06:58 pm
[info]gnidrologs
Godīgi sakot vispār negribētu redzēt nekādas sievietes nekādos amatos izņemot ķēkšu, ja tu esi labs sampls pēc kā spriest par jūsu sugas prāta spējām. Da i pat ķēķī vīrieši ir labāki. Kam jūs vispār vajadzīgas, izņemot dzemdēšanai?
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:2. Augusts 2017 - 11:15
(Link)
awww :)

pieņemu gan, ka tas ir tikai godīgi, jo droši vien lielākā daļa sieviešu arī negribētu nekur redzēt gnidrologu, un bērnu taisītāja lomā jau nepavisam
[User Picture]
From:[info]panacea
Date:2. Augusts 2017 - 11:23
(Link)
tas gan :) vispār, mēdzu apbrīnot, kā tie, kas māca citiem dzīvot (un jādzīvo ir vienmēr tikai tā kā dzīvo viņi paši) ir spējīgi būt tik ārkārtīgi pārliecināti par sevi un savas dzīves pareizību. šaubas, what is that?
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:2. Augusts 2017 - 12:46
(Link)
Nu viņam acīmredzami patīk vīrieši, kas pats par sevi nav nekas slikts.
[User Picture]
From:[info]mufs
Date:2. Augusts 2017 - 13:06
(Link)
es mostly cenšos izvairīties no diskusijām,kur šādi argumenti iet uz urrā, bet nupatās dabūju " juss sievietes vispar ejiet pie saviem viiriem uz gultaam. nu,ja jums vispaar taadi ir"
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:2. Augusts 2017 - 13:09
(Link)
:DDD

bet implikācija, ka vīra vieta ir gultā, ir jauka
[User Picture]
From:[info]black_data
Date:2. Augusts 2017 - 10:04
(Link)
Lai arī kur dzimst tā patiesība, ir aizdomas, ka tie nav komentāri. Lai gan kaut kā tā pasaule griežas un mainās.
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:2. Augusts 2017 - 10:07
(Link)
nu ir, ir arī komentāri, es reāli bieži esmu piefiksējusi, ka klusītēm mainu savu domu gaitu & uzskatus tieši komentāru dēļ (un noteikti, kā parasti cilvēki šādos apstākļos, pēc tam izliekos, ka Vienmēr Tā Esmu Domājusi :D)
[User Picture]
From:[info]dominika
Date:2. Augusts 2017 - 10:13
(Link)
thhhh, "perversi uzskati" par skaistumu!! dienas joks
[User Picture]
From:[info]savaadaisu
Date:2. Augusts 2017 - 10:14
(Link)
Mani pieci centi - galu galā viss no paša jušanas atkarīgs kam, kā un vai vispār argumentē. Es citreiz vispār kaut kur "iekomentēju" tīri lai izgāztu žulti ko citādi lietu pār kādu tuvumā esošu. Vai tu ar savu komentāru mainīsi kāda uzskatus it depends ... un patiesībā nah tas tevi rausta vai kāds ņems pierē tavu versiju par tēmu?

PS: apzināti uztaisīts stulbs - varbūt provokācija?
From:(Anonymous)
Date:2. Augusts 2017 - 10:36
(Link)
Sickboys vienkārši tādā provokatīvā veidā īsi pateica to, kas jau sen zināms un pierādīts: priekšstats par to, kas ir skaists, sievietēm un vīriešiem atšķiras. Var pagriezt to otrādi: čaļi reizēm nesaprot, kāpēc tās sievietes līp ap TO tirliņu, kas viņu izpratnē ir vizuāli nepievilcīgs.
Iemesls tam ir dziļi dzīvnieciskā instinktu līmenī. Daba ir ieprogrammējusi mūs vairoties. Un mums ir lielākas izredzes tikt pie iespējas kādu apaugļot vai tapt apaugļotai, ja turamies kopā ar pretējam dzimumam mazāk pievilcīgiem sava dzimuma pārstāvjiem par mums, respektīvi, daba ir ieprogrammējusi, ka mums simpātiski un skaisti liekas cilvēki, kas pretējam dzimumam neliekas tik simpātiski un skaisti. Attiecīgi mēs instinktīvi turamies kopā ar cilvēkiem, kurus iekāro mazāk par mums.
Pieliešu vēl eļļu ugunī. Skaistuma izjūta atšķiras ne vien sievietēm un vīriešiem, bet arī homoseksuāliem un heteroseksuāliem cilvēkiem.
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:2. Augusts 2017 - 11:01
(Link)
jā, totāli, puikiem patīk neļķes, un meitenēm patīk narcises, tikai gejiem un lesbietēm ir otrādi, jo skaistumu uztver ar dzimumorgāniem.
From:(Anonymous)
Date:2. Augusts 2017 - 11:19
(Link)
Netieši, jā, ar dzimumorgāniem, jo hormoni mūs ietekmē vairāk nekā mēs gribam atzīt. Hormoni patiešām ietekmē arī maņu orgānus, piemēram, ožu. Un, jā, jaunam ērzelēnam, kam hormoni kūsā un kurš ir hetero par visiem 100% patīk pavisam kas cits, kas 50 gadus vecam gejam. Vai viņa mammai vai omītei. Vai pat paša miesīgajam tēvam.
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:2. Augusts 2017 - 11:27
(Link)
nevienā brīdī nenoliedzu hormonu milzīgo ietekmi uz visu, ko mēs darām. piemēram, tu ar savu šo komentāru acīmredzami signalizē "sikboj, draudziņ, man reāli, reāli gribētos ar tevi pamīlēties", kamēr es ar savu ierakstu signalizēju, ē, tieši pretējo.
[User Picture]
From:[info]saccharomyces
Date:2. Augusts 2017 - 11:54
(Link)
man ļoti patīk anonīmā komentētāja pieņēmums, ka visiem viena dzimuma, vecuma un seksuālās orientācijas īpatņiem vizuāli seksuāli pievilcīgs šķiet viens un tas pats. tas ideāli paskaidro, kāpēc visi viena dzimuma, vecuma un seksualitātes cilvēki, kas ir apmierināti ar saviem partneriem un savu seksuālo dzīvi, izskatās pilnīgi vienādi.
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:2. Augusts 2017 - 12:13
(Link)
nēnu labi, protams, ka hormoniem, orientācijai un visādām tādām lietām ir nozīme, gan jau nozīme ir arī tam, kā cilvēks novērtē pats savas izredzes nocopēt smukāko-gudrāko-bagātāko partneri pasaulē (manas izredzes, piemēram, raksturo tas, ka es pat nezinu, kas šis ideālais tips būtu). man šķiet, ka anon. komentētāja labākais pienesums ir tas, ka "sikbojs neprezumē, ka ir "pareizais/vīriešu" un "perversais/sieviešu skatījums, viņš vienkārši (un ģeniāli!) ļoti īsā un koncentrētā formā diskutē par cilvēku hormonālā fona ietekmi uz viņa priekšstatiem par skaistumu"

kas, piezīmēsim, sasniedz ļoti augstu, emmm, ielasīšanas līmeni :)
[User Picture]
From:[info]saccharomyces
Date:2. Augusts 2017 - 12:19
(Link)
jā, arī variācija par that escalated quickly tēmu te sanāk diezgan skaista. un, protams, ka tam visam ir nozīme, bet man šķiet, ka ir absurdi pieņemt, ka pastāv viens universālais pievilcības etalons konkrēta dzimuma, vecuma un orientācijas cilvēkiem.
[User Picture]
From:[info]panacea
Date:2. Augusts 2017 - 13:03
(Link)
baidos, ka atkārtošos, ko jau minēju augstāk, bet, man liekas, ka šādos ierakstos vienmēr ir skaidrs, ka etalons visam ir tikai viens un tas ir pats ieraksta autors.
[User Picture]
From:[info]gnidrologs
Date:2. Augusts 2017 - 13:47
(Link)
Fucken biotruthist shitlord! -_-
[User Picture]
From:[info]penny_lane
Date:2. Augusts 2017 - 11:28
(Link)
ar hormoniem, ar hormoniem, klausies, ko tev saka, sieviete. also, man tīk, ka vārdu "stulbs" var aizdtāt ar "provokatīvs", gadījumā, ja stulbums liek kaut centimetru sašust.
[User Picture]
From:[info]penny_lane
Date:2. Augusts 2017 - 11:28
(Link)
*aizstāt. vai aizdrāzt.
[User Picture]
From:[info]temperature
Date:2. Augusts 2017 - 12:42
(Link)
savus seksuālos partnerus (lielākoties; arī te nedrīkst vispārināt) mēs meklējam ar hormoniem, bet novērtēt vizuālo skaistumu jau var arī bez šīs pievienotās vērtības. ir daudz vīriešu, ko es uzskatu par izskatīgiem, bet es ar viņiem nekad negribētu gulēt, jo vienkārši neinteresē.
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:2. Augusts 2017 - 12:58
(Link)
danu beic, no maniem seksuālajiem partneriem labi ja puse ir bijusi "ieraugu, uzreiz visi hormoni aiziet pa gaisu". Atļaušos pieņemt, ka arī es ne gluži visiem saviem seksuālajiem partneriem esmu radījusi instant boner (that would be incredibly awkward).
Nu, vai arī tas ir tāds nenormāli garš hormonu definējums, iz sērijas "x mēnešus ar cilvēku komunicēju, no kā man izstrādājas hormoni, kuri aiziet pa gaisu un pēkšņi blams gultā", kas atkal ir tik garš, ka ar to tiešām var izskaidrot dajebko (bet atkaliņās tik garam hormonu skaidrojumam ir tikai garāmejošs sakars ar dzimumu)
[User Picture]
From:[info]french_mime
Date:2. Augusts 2017 - 13:14
(Link)
Man šķiet tur ir tik daudz variāciju, ka diskutēt par to var, bet mēgināt nodefinēt vienu veidu kā ir, ir neiespējami. Un tie, kas ir izdomājuši to vienu veidu, parasti ir pārāk pašpārliecināti un nezina visu bildi. Ir varianti ar instant boners pēc hormoniem, kuri nenovestu pie saderības vai attiecībām, ir varianti, kas novestu, ir varianti, kad you fall for someone's mind over several months or years un tad blams gultā, ir tik daudz visa kā!! Mēs paši to īsti nesaprotam.
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:2. Augusts 2017 - 13:21
(Link)
Nubet loģiski
Ajmīn es vispār lielākoties to daru diezgan pēc principa "ooooo, es atceros šo sajūtu, tā man ir jau bijis ar... Un kur tā noveda? Ej ka tu d*rst ar savu gludekli!", kā rezultātā praktiski katru reizi viss ir citādi.
[User Picture]
From:[info]french_mime
Date:2. Augusts 2017 - 14:48
(Link)
:) That is wise!
[User Picture]
From:[info]temperature
Date:2. Augusts 2017 - 13:20
(Link)
tāpēc es saku, ka arī šo tā nevar vispārināt.
un es vairāk domāju par paviršiem iespaidiem - pirms cilvēks ir patiešām iepazīts. tādēļ varbūt ir jārunā par "skaistumu" kā tādu - ko tas vispār nozīmē? vizuālais/seksuālais/cilvēcīgais? es zinu daudzas būtnes, kas, "objektīvi" skatoties, varbūt nav skaistuma etaloni, bet viņu personība panāk to, ka tavā uztverē šis cilvēks kļūst neiedomājami skaists.
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:2. Augusts 2017 - 13:24
(Link)
jāpajautā sikbojam, varbūt tas ir tas perversais skatījums. :)

/nēnu man, piemēram, ir kaut kādas cilvēku iezīmes, kas man riktīgi patīk, nu tā ka ieraugu un bāaāac smuki, un tas ir atpazīstami un atkārtojas, bet domāju, ka tas ir drīzāk saistīts ar kaut kādām ļoti specifiskām un tālu stiepjošamies asociācijām.
[User Picture]
From:[info]temperature
Date:2. Augusts 2017 - 13:37
(Link)
vot, man ar' ienāca prātā, ka laikam par šīm perversijām šams arī runā. :)

jā, par iezīmēm piekrītu. tā jau veidojas tie "tipi", manuprāt. salīmējas kopā asociācijas. un tad ir vienkārši kaut kas, kas rada iepriekšminēto instant boner, - un tas (vismaz manā pieredzē) reti kad ir vizuālais skaistums. drīzāk cilvēka smarža, iznešanās, kaut kādas izteiksmes formas.
[User Picture]
From:[info]french_mime
Date:2. Augusts 2017 - 14:49
(Link)
+1000
[User Picture]
From:[info]snauts
Date:2. Augusts 2017 - 10:40
(Link)
Cilvēki ir stulbi, tāpēc es te nedaudz uzmetīšu lūpu.
From:[info]unpy
Date:2. Augusts 2017 - 12:28
(Link)
Mhm. Ierosinu šo pieņemt par tādu kā titulu: [info]honeybee - diskursa uzlabotājs.
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:2. Augusts 2017 - 12:40
(Link)
Neies krastā, es to daru reti un uz skaitli trīs pavelkos uz dzēlīgu diršanos, kas, protams, man pašai patīk, bet diskursu nekādīgi neuzlabo.

#jā es atkal nopietni atbildu uz to, kā cilvēks grib par mani paņirgāties jo totāli nesaprotu, kas ir provokācija!!!!
From:[info]unpy
Date:2. Augusts 2017 - 12:41
(Link)
Tiešām neņirgājos, pavīpsnāju un tikai :)
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:2. Augusts 2017 - 12:49
(Link)
Kad priekšnieks noguļ, viņš aizkavējas svarīgās darīšanās. Kad unpijs ņirgājas viņš tikai pavīpsnā
From:[info]unpy
Date:2. Augusts 2017 - 12:56
(Link)
Mhm. Un, kad [info]ctulhu mēģina pajokot, tad kaut kur laumiņa nomirst.
[User Picture]
From:[info]gnidrologs
Date:2. Augusts 2017 - 13:49
(Link)
:D
[User Picture]
From:[info]savaadaisu
Date:3. Augusts 2017 - 09:32
(Link)
Labs :D
[User Picture]
From:[info]gnidrologs
Date:2. Augusts 2017 - 13:42
(Link)
Viss ir seksiski, absolūti VISS. Visa daba, viss kosmoss, kā teica Čārlzs Mensons, ir viena liela milzīga jebļa un ja tā, tad skaidrs, ka jebājas divi arhetipiski dzimumi. Līdz ar to arī viss, ko redzam realitātē vairāk vai mazāk manifestē jebļu starp seksiem un ir seksisks. Vai varētu pie šīs profaundās domas apstāties un beigt publicēt visādus garlaikotu hipsteru rakstiņus? Par visu to jau senie ķīnieši pirms gāganu kariem zināja tā kā nav ko tēlot pirmatklājējus.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:2. Augusts 2017 - 13:47
(Link)
Hm, kas tas par pētnieku Čārlzs Mensons? Google man rāda tikai notiesātu noziedznieku - destruktīva kulta līderi ar tādu vārdu.
[User Picture]
From:[info]gnidrologs
Date:2. Augusts 2017 - 13:52
(Link)
^Case in point attiecībā uz tavu humora izjūtu, par ko teica unpy.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:2. Augusts 2017 - 14:03
(Link)
ā iepriekšējais ieraksts ir joks, saprasts. [*added to gnidrological joke sample database]
[User Picture]
From:[info]gnidrologs
Date:2. Augusts 2017 - 14:30
(Link)
Tas pat nebija joks, bet tas, ka tu uzreiz nepaslinko gūglēt un pārbaudīt vai attiecīgais subjekts sastāv leģitīmā, akadēmiski apstiprinātā pētnieku datubāzē, ir.:)
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:2. Augusts 2017 - 14:51
(Link)
Nekā viņiem nav labi

ja vnk uzprasītu, kas tas Mensosn tāds ir, Gndr teiktu ej googlē
ja iet googlēt - tad nau humora izjūtas

:D
[User Picture]
From:[info]gnidrologs
Date:2. Augusts 2017 - 16:46
(Link)
Parasti nesūtu gūglēt, ja vien neprasa pārstāstīt garas, nudnas lietas, kas daudz ergonomiskāk pieejamas virtuārēs.
honeybee -

> Jaunākais
> Arhivētais
> Draugi
> Par sevi


> Go to Top
Sviesta Ciba