Augusts 18., 2016


Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
12:25
Vispār sabiedrības norma, stingri ņemot, ir "bērni ir, bet neredzami/nedzirdami/nekustīgi/nečurājoši/nemiegaini". Ko, piezīmēsim, ir vieglāk emulēt ar neesošu bērnu nekā ar esošu. :)

(36 teica | man šķiet, ir tā...)

Comments:


[User Picture]
From:[info]hedera
Date:18. Augusts 2016 - 12:40

Nē.

(Link)
Ar neesošu bērnu emulēt sabiedrības normu "bērni ir" ir neiespējami.
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:18. Augusts 2016 - 12:45

Re: Nē.

(Link)
"Emulēt", nevis "realizēt" ;)
From:[info]unpy
Date:18. Augusts 2016 - 12:41
(Link)
Sabiedrības norma ir miers, kārtība un klusums iespēju robežās, bērni, nebērni, suņi, papagaiļi, grūtnieces, pensionāri, baltie vīrieši vecumā ap 30 un nodarbināti finanšu sektorā - pofig.
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:18. Augusts 2016 - 12:46
(Link)
"iespēju robežas" ir ļoti staipīgs termins, nu, vai dažiem nestaipīgs ;)
From:[info]unpy
Date:18. Augusts 2016 - 12:52
(Link)
Staipīgs viņš ir tikai tiem, kas ļoti piedzērušies, noziedzniekiem, motociklistiem un mazu, izlaistu bērnu mātēm.
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:18. Augusts 2016 - 12:57
(Link)
:D Cilvēki sāks turēt mūs aizdomās, ka es tev maksāju, lai tu vienā lakoniskā komentārā parādītu, ka sabiedrība mātes-ar-bērniem kategorizē stipri zem child-free ļautiņiem
From:[info]unpy
Date:18. Augusts 2016 - 13:04
(Link)
Pilnīgi aplams pretnostatījums "mātes ar bērniem" vs "abu dzimumu bezbērnu īpatņi". Korekti ir "trokšņa/nekārtību/netīrības avots" vs "tie, kuriem nepatīk troksnis, nekārtība un netīrība un, kuri nav ar mieru dēļ visa šitā ciest emocionālus vai tīri materiālus zaudējumus"
[User Picture]
From:[info]kochka
Date:18. Augusts 2016 - 13:42
(Link)
Bet jebkurš cilvēks ir netīrības avots. Cik atkritumu paliek aiz katra cilvēka? Un, kā jau norādīji, troksni rada ne tikai bērni.
From:[info]unpy
Date:18. Augusts 2016 - 13:47
(Link)
Es jau tieši par to pašu, skaļi kliedzošs un asi smakojošs piedzēries kretīns manā vecumā ne ar ko nav labāks par māti ar maziem, izlaistiem bērniem.
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:18. Augusts 2016 - 13:37
(Link)
te tajos simtos komentāru gadījumā nav noslīcis tas, ka child-free ir apzināta izvēle, nevis vienkārši tie, kuriem tādu vai citādi iemeslu bērnu nav vai vēl nav?
From:[info]simbel
Date:18. Augusts 2016 - 15:58
(Link)
Tas vienmēr visur noslīkst. Tāpat, kā noslīkst tas, ka komentāri un sarunas par bērnu negribēšanu nekādā veidā nav *automātiska* kritika pret tiem, kam bērni ir - lai gan pēdējie mēdz par to sacepties kudiš vairāk nekā bezbērņi :D
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:18. Augusts 2016 - 16:10
(Link)
uj, kā man gribētos normālu statistiku/plašu salīdzinošo pētījumu, nevis to, kā cilvēkiem subjektīvi šķiet (ietverot arī mani, kam subjektīvi šķiet), jo patiesībā jau jautājums ir plašāks, nekā katrs komentārs var paņemt (sk. šeit komentus par to, ka "bērnu mātes" kopā ar bērniem izplata netīrību un troksni - kas atkal childfree iet secen - un noklusētos bērnu/bezbērnu ballīšu parametrus un draudzēšanās paternus/izmaiņas un daudz ko citu)
From:[info]simbel
Date:18. Augusts 2016 - 16:23
(Link)
Man vairāk gribētos, lai abas "nometnes" beidz viena pret otru cepties. It īpaši tādēļ, ka šoreiz raksts, par kuru ir runa, bija par pētījumu, nevis par kāda subjektīvu viedokli vai pat vaimanāšanu. To es centos paskaidrot komentārā pie otrā cibas ieraksta, ko izlasīju, norullējot zemāk :)
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:18. Augusts 2016 - 19:57
(Link)
vot, no sab. domas viedokļa pareizākais risinājums tātad ir "bērni nav, bet būs, šas eju pisties", visiem mutes ciet :)
[User Picture]
From:[info]crescendo
Date:18. Augusts 2016 - 23:05
(Link)
Child-free ir ne tikai un ne tik daudz apzināta izvēle 'bērnu nebūs', bet apzināti izvēlēta identitāte.
Kas šāda var saglabāties līdz mūža beigām, bet nelielam procentam (sterilizācijas nožēla starp 'bērnu nav un vnk nekad negribu' ir ap 5%) var arī mainīties. Iespējams, dēļ faktoriem, kas ir tik pat spēcīgi kā, piem, orientācija - var jau apzināti izvēlēties savu orientāciju noliegt, bet kas no tā sanāk?


[User Picture]
From:[info]ravejsledzejs
Date:18. Augusts 2016 - 13:00
(Link)
nu man personīgi nepatīk spiegšana. te, kur es tagad mitinos, ja pie saimnieces mazmeitiņa atnāk,- es vienkārši aizbēgu prom. tā skaņa pat cauri vairākām sienām griež ausīs. un bērna uzvedība jau tieši ir atkarīga no tā, ko vecāki pieļauj vai nepieļauj.
[User Picture]
From:[info]ripp
Date:18. Augusts 2016 - 14:29
(Link)
par pēdējo teikumu runājot - tā patiešām nav taisnība.
[User Picture]
From:[info]ravejsledzejs
Date:18. Augusts 2016 - 14:35
(Link)
nu tad laikam mans secinājums ir balstīts uz nepareizu vecāku un nepareizu bērnu uzvedību.
[User Picture]
From:[info]ripp
Date:18. Augusts 2016 - 14:37
(Link)
es nesaku, ka bērnu uzvedība nav atkarīga no vecākiem. bet bērna temperamentam, kā arī noguruma un izsalkuma pakāpei ir diezgan liela nozīme.
[User Picture]
From:[info]ravejsledzejs
Date:18. Augusts 2016 - 14:44
(Link)
es nesaku, ka tam nav nozīme, bet vecāki ir tie, kas seko līdzi tam, lai bērns mācās kontrolēt sava temperamenta mīnusus, noguruma un izsalkuma pakāpei. ja to nedara, tad bērna vietā ir monstrs, kuru gribas nosist un nosist līdz ar vecākiem - štob ņirazmnožaļis.
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:18. Augusts 2016 - 15:02
(Link)
"viņš mācēja kontrolēt savu temperamentu, izsalkumu un nogurumu" izklausās pēc kautkādas Dzīvās ētikas basņas par jogiem, kam pat elpot nevajag :D
[User Picture]
From:[info]ravejsledzejs
Date:18. Augusts 2016 - 15:15
(Link)
nemaz. pietiek saprast cēloņsakarību un novērst cēloņus.
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:18. Augusts 2016 - 15:19
(Link)
bērns, kas uz pirmā pieprasījuma dabū ēst/dzert/gulēt/samīļoties/parunāties pēc definīcijas ir izlaists bērns, kas nepaciešas un nepaklusē, kad pieaugušie runā, tā ka dirsā ir jebkurā gadījumā :D
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:18. Augusts 2016 - 15:20
(Link)
nemaz nerunājot par bērnu, kas vienu un to pašu paprasa vairākas reizes, nu cik var dīkt un ņerkstēt!!!
[User Picture]
From:[info]ravejsledzejs
Date:18. Augusts 2016 - 15:37
(Link)
ne gluži.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:18. Augusts 2016 - 15:23
(Link)
Diezgan universāla tēze :D
[User Picture]
From:[info]ravejsledzejs
Date:18. Augusts 2016 - 15:39
(Link)
un strādājoša. esmu secinajis, ka tā strādā uz kaķiem un suņiem. tad man iesmērēja bērnu. arī uz viņu strādāja.
[User Picture]
From:[info]ripp
Date:18. Augusts 2016 - 16:47
(Link)
Pieredze ar vienu bērnu nepadara Tevi par bērnu psihes un audzināšanas ekspertu. Tāpat par tādu nepadara pieredze ar vairākiem bērniem.
[User Picture]
From:[info]ravejsledzejs
Date:18. Augusts 2016 - 16:59
(Link)
nē, bet tāpēc es uz katru skatos individuāli un, ja man kaut kas cilvēka rīcībā šķiet nepareizi, tad uzskatu, ka es kaut ko neesmu sapratis un tā pat izturos arī pret pieaugušiem cilvēkiem. ne tikai pret lopiem vai bērniem.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:18. Augusts 2016 - 15:23
(Link)
Nu vai digitizētiem uploadiem
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:18. Augusts 2016 - 14:57
(Link)
nu nē, bērna (un jebkura cita cilvēka) uzvedība ir tieši atkarīga no
1) tābrīža vajadzībām
2) spējas/vēlmes regulēt savu uzvedību, domājot par ilgtermiņu.

vecāki to visu ietekmē tikai netieši un ne visos punktos (nu tb iemācīt zīdainim nebļaut ir neiespējami vai, ja iespējami, tad nejēgā traumējoši; gribēt, lai bērns negrib čurāt apmēram tas pats)
[User Picture]
From:[info]ravejsledzejs
Date:18. Augusts 2016 - 15:13
(Link)
nu zīdaiņa gadījumā vecāks ir tas, kurš apmierina zīdaiņa vajadzību un bļaušana beidzas. vecāks ir tas, kurš ir ikdienā ar zīdaini un saprot, ko viņa bļaušana nozīmē - pupu vajag vai padbuzņiku nomainīt, vai vēl kaut ko. ja vecāks nerīkosies bērns ķērks.

un es ne par zīdaini te rakstīju. bērns, kuram uzrodoties es no mjas bēgu ir četri vai pieci gadi jau. un vecāku sajūsma par bērna kretīnismu ir visbaisākā.
[User Picture]
From:[info]usne
Date:18. Augusts 2016 - 17:40
(Link)
Bet var taču izvēlēties pie kādiem cilvēkiem īrēt ar vai bez mazbērniem.
[User Picture]
From:[info]ravejsledzejs
Date:18. Augusts 2016 - 18:03
(Link)
Rīgā? par tādu cenu?... labrīt!
[User Picture]
From:[info]usne
Date:18. Augusts 2016 - 18:06
(Link)
Redz nu! Tā jau domāju. Šādā situācijā sūdzēšanās ir gluži lieka. Tad jau zini ko par kādu cenu pērc.
[User Picture]
From:[info]ravejsledzejs
Date:18. Augusts 2016 - 18:12
(Link)
ne gluži. es izvēloties mitekli neprasīju vai tev ir pretīgi mazbērni, kurus nahuj noslaktēt vajag komplektā ar visiem taviem bērniem.

es vienkārši novēroju un izdaru secinājumus. tā kā mazbērns uzrodas pareti, tad man ir iespējams uz tiem brīžiem aizbēgt.
honeybee -

> Jaunākais
> Arhivētais
> Draugi
> Par sevi


> Go to Top
Sviesta Ciba